Siempre lo recordaré Shella



Många har ju säkert hört om jordbävningen, jag har själv mycket släkt i chile.
Vi har ringt och ringt, fick tag på min morfar igår.
alla var okej utan min faster
.

min älskade faster gick bort i jordbävningen, shella <3
jag är glad att dom iaf hittade henne, värsta som kan hända är ju att gå runt och undra och inte veta.
Vi ska åka ner till chile när det lugnat ner sig för begravning.
jag är nog fortfarande i chocktillstånd säger mamma.
pappa är så ledsen det var ju han lillasyster.
jag har dock ingen bra kontakt med dom i chile vi är ju där så mycket vi kan och så men det blir ju inte samma sak.
Men jag älskar alla mina släktingar och jag önskar jag kan göra mer.
igår skickade jag in 2000 kr till räddningen för chilesoffer.
och satte in på morfars konto 2000. känner ändå att det hjälper lite.


Shella:
Querida tía, usted siempre estará en nuestros corazones. Te quiero más que nada en la tierra. Tienes que nos dejan a principios de un desastre. Te extrañamos. Siempre fuiste feliz y divertida. Te quiero, tía! Descanse en paz

Te amo

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande mamma <3

Men tack så mycket! Det värmer :) Jag kan inte heller photoshop tyvärr, men skulle vilja. Orkar dock inte lära mig. Kram

2010-03-01 @ 21:56:19
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0