Sebastian, I love you!

Sebastian Svensson, du är den finaste personen både utan och innan. Du står vid min sida i regn och rusk. Jag är ganska mycket jobb och mycket problem men du ser inte dom som många gör. Du kramar mig när jag har mina jobbiga dagar, du känner till min bakrund. Du är en helt underbar person.
Jag har inte kunnat säga det på väldigt länge men jag älskar dig.

svar.

Loohla, du är en sötaste jag vet. Varje gång jag inte är med dig så saknar jag dig. Jag saknar dig när du går på toan. Jag har aldrig känt såhär förut, du är den jag vill ha. Sluta prata om dina brister för jag älskar dom. Jag hatar att se dig ledsen och jag önskar att det fanns något jag kunde göra för att lindra din sorg. jag kommer alltid att finnas för dig. och jag älskar dig loohla murto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0