myskväll-.-

åh så mysigt. Ligger och myser med lilla sebbe och buster, Sebbe har dock somnat med handen om mig och min mage :P haha, och han som sa att han skulle med ut sista rundan med buster. jag hatar verkligen att gå själv dock är det nog inte många som hoppar på mig när Buster är med han är väääldigt beskyddande.

Ikväll har det varit mys med mycket tårar, Sebastian och jag har kollat på filmer från när jag var liten. När vi var i Chile och hälsade på alla, där min faster var med :( jag har verkligen insett avd som har hänt och tårarna bara forsade från mina kinder och så var lillasyster med också. Det är tungt att se henne på filmer hon var så liten då. Hon avr så liten när hon dock också. Det är så orättvist, men sebastian grät också. Det var gulligt. Han som ska vara matcho. Han tog min hand, han sa ingeting utan lät mig bara gråta och det är den tröst jag behöver. Sedan fick jag en blöt saltsmakande kyss. han är helt underbar.

Jag släppte bara fram mina känslor, och jag fick en jättefin present av mamma idag med. En tavla 60x50 cm en bild på mig och min syster i chile jag var 10 och min syster var 4, hon var så söt med sitt långa hår, jag hade lika långt mörkt fint hår.
så står det, syskonkärlek och våra namn, loohla & nahia.

jag kommer aldrig glömma min älskade lillasyster


Kommentarer
Postat av: hanniixii

gash va mysigt :) vad har du för hund? :D beklagar det med din syster och faster! (L)

2010-03-20 @ 23:26:57
URL: http://hanniixii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0