morgonen ti amo

åh älskar att vakna upp när buster dräglar ner mitt ansikte.
Lillkillen ville hem till mormor och leka sönder med hennes två hundar.
Buster är en pittbull amstaff, världens goaste kille.
Folk brukar vara så rädda för dom men buster visar verkligen att amstaff är en bra ras.
Han tar verkligen fram det goda i alla männsikor, älskar min lille pojk.
mammas två hundar är shäffar.
Hanhundar allihopa och dom kommer så bra överrens att det är skrämmande.

Vaknade vid 6 tiden och började göra mig iordning för att ta en promenad över stan till mamma som väntade vid ica. Hon bor ju lite utanför gällstad så hon körde och hämtade min pojke idag, så snällt.
Buster blir alltid så glad när han får åka ut på landet.
Jag jobbar ju i Göteborg så får ju ta bilen rätt tidigt men ska leta lägenhet där. & då kommer buster bo ute hos mamma dagarna jag jobbar, vill att han ska kunna springa fritt.
Mamma blev superglad,  så ska på visning i veckan i Mölndal. Ligger utanför Gbg.
Väldigt fint faktiskt.



Nu blir det att börja fara till Götet, börjar ju 10 så måste faktiskt skynda mig lite.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0