last messegner

Blev ledig idag !! ohlala. fick umgås med sötsebbe<3

fick ett supergulligt sms av Sebastian.

- hej sötnosen, vet att vi nyss sågs. men började sakna dig redan när jag gick ur bilen. Är jag patetisk nu?:S:)

naaw, sådan sötnos är han. Får alltid fina och sms hela dagarna, det är så gulligt.


sitter med buster och kollar på let´s dance, hm äntligen åkte willy! taskigt sagt han är ju supermysig gubbe men hallå eller dom som har fått åka ut som har kunskap och kan dansa åker ut men han stannar bannemej kvar.
& solsidan är ju helt underbar.
Sebastian köpte med sig Chips och godis :) mums men jag är verkligen en sådan person som inte kan ta ett chips eller en godis :P haha jag är inte tjock eller kanske om kissie får bestämma. är ca 165 cm och väger 55 kg. Är ganska nöjd med min kropp.
Buster vill gå ut och kissa lite nu igen.
Får bli en sista runda :9 Sedan blir det sängen.
Imorgon ska jag till jönköping!


Kommentarer
Postat av: Ellia

Svar: tack för den söta kommentaren :)

har börjat läsa din blogg med nu det senaste.

Jag ska flytta till en egen lägenhet, men kommer att bo granne med min bästa kompis så jag lär inte känna mig ensam. Men det ska bli så skönt att få måla om, bestämma hur allt ska vara helt själv osv ^^

2010-03-20 @ 20:05:14
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0