Just me

Några har frågat hur länge jag och sebastian har varit tillsammans, det är ca 1 månad faktiskt. Men vi har dejtat lite fram och tillbaka i ca 2 år.
Vi har varit vänner i 4 år. Trodde aldrig jag skulle falla för honom men det gjorde jag :)
Idag har jag jobbat, jag är väldigt trött för det blev sent på restaurangen.
Men det gick skitbra och det avr så mysigt.
och nu är det så att Sebastian ska flytta in hos mig :9 ihihi
skitmysigt. behöver ju hjälpen med Buster och han jobbar nära hemma så lättare för honom att gå hem och rasta Buster nu när mamma är sjuk.

Ska bli mysigt att ha honom hos mig jämt :D
saknar honom när han är på toa :) patetiskt? haha tyck det du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0