just another day .

var så jävla seg igår efter woek så orkade verkligen inte blogga.
Gick ut en långis med buster sedan blev det soffan.
Känner mig febrig idag men vad ska man göra.
jag har jobbat övertid i snart 4 veckor, min lön kommer vara FET!
ska bli så jävla underbart.
Shopping shopping!


just nu sitter jag på bussen ner till jobbet (Y).
jag är miljövänlig!
känns bra faktiskt.



& en nyhet. Ska träffa en pojke i helgen :)
är så nervös inte dejtat sen jag var 12 eller då var det inte dejting men men.
han är snygg, smart, jobbar och älskar hundar.
Vi träffades på ett "möte" med dom som hade varit i thailand under katastrofen eller förlorat någon i juli 2004 så vi har pratat ett tag. Han förlorade ingen men han var där.
Han är så omtänksam och helt underbar.
Vi har ju mer genemsamt än många.


Nu är jag framme i göteborg om några minuter.
Bloggar med ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0