jag är bara en liten latino.

Jag är så trött just nu, sitter och kollar på foton i min lägenhet.
På allt, chile resor. Min syster & min faster som inte längere finns kvar. Dt gör så ont i mig att veta det.
men jag måste leva med smärtan.

fick en fråga vad som hände med min pojkvän. Vi blev som sagt tillsammans när jag var 12 han var 14. Lite eva och adam historia. vi var tillsammans till förra året på min födelsedag när jag alltså fyllde 19. Imorgon är det exakt ett år sedan, 7 år.
Det kan man inte glömma och det kommer nog ingen av oss. Han har gått igenom mycket med mig och jag detsamma med honom, vi kände varandra utan och innan.
Jag blev gravid, men fick missfall och blev så deperimerad att jag visste inte vad jag skulle göra.
Då var han otrogen mot mig med en tjej från stockholm.
En riktigt slampa.
Att han kunde göra så efter det jag gick igenom, inte bara smärtan utan att mista ens eget barn.
Ni kan inte förstå hur det var, jag hade presic börjat leva efter min systers död och så händer dt.



men jag mår bra och jag önskar jag kan få barn senare.
älskar att läsa bloggar där folk är gravida. så vackert.
Nu ska jag sova. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0