dålig loohla

Ursäkta den otroligt usla uppdateringen men har otroligt mycket på jobbet nu. Vi söker ju sommarjobbare och jag har hand om intervjuerna. Sedan har mamma varit sjuk så jag har fått sätta in buster på dagis så det har varit massa krångel på den fronten.

Men I´m back on track.
Läser otroligt bra bloggar.
Det är en blogg jag kollar varje dag typ, hon är gravid och så jävla vacker . inte sant alltså, men någon eller några tar bilder från hennes blogg och låtsas vara hon/påhittad människa :O det är helt sjukt, bara för att hon är jävligt fin för det är hon verkligen. Kan hon inte bara få ha sin blogg ifred? Herregud vart är världen påväg..

var tvungen att ha med det för jag tycker det är så jävla sjukt. aaaahscvhha..
nu ska jag ut och gå lite med buster får se om jag bloggar vidare ikväll.

Puss&kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0