bloggpause.

Igår fick jag nästan en hjärtinfarkt när mamma kommer över med två flygbiljetter.
Hon och pappa skulle åkt till thailand nu om 3 dagar men hon är så himla sjuk fortfarande och vill inte åka. Plus att hon har en massa jobb att ta igen och pappa ville heller inte åka, hhm varför bokade ni resan?
- jo för i fall vi ville så skulle vi åka, vill du inte ha dom?
JOFÖRFAN!

mamma kommer alltså att passa buster i 3 hela veckor i underbara thailand.
åh va det känns underbart, kommer nog dock ändras när jag kommer dit iaf ett par dagar.
jag och min älskling åker.
Sikken tur att vi har fickpengar.
bara att börja packa. & ja jag får ledigt från jobbet ! hell yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.


så nu kommer det att vara bloggpaus här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0