bildlös blogg.

Ja som folk kanske har märkt så har jag absolut inga bilder på min blogg. Vilket beror på att jag hatar att ta bilder på mig och så. Men också det som jag pratade om igår att folk snor bilder. Har haft två bildddagböcker som någon eller några låtats vara min lillasyster, som tog bilder från min bilddagbok och min gamla blogg.
& min syster var död. Jag blev fruktansvärt förbannad och lite rädd också att folk kan med att leka någon annan. Jag tycker att det är lite sjukt.


Just nu är jag ledig idag :) härligt ska en sväng till mamma med lite mat och cola som jag köpte igår till henne. Hon har åkt på kräksjukan :/ stackarn. Ska ta en promenad med hennes hundar också. Snäll jag är.
älskar min mamma. Ska duscha nu sedan träffa sebastian, en kille jag är lite på g med :) hans bil är på lagning så ska köra honom till borås är det tänkt. Puss


Kommentarer
Postat av: Evelina - Gravid i v29 <3

Tack så mycket! :) Nej jag använder mina vanliga leggings ännu. Dom är så töjbara så de funkar :) Kram

2010-03-18 @ 16:46:06
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0