åååh jag är så glader!

Gudermurgen.
Underbar dag idag. Dags för jobb :) ska köra lite varor idag, skrev upp mig på det för att mamma är ju fortfarande sjuker så jag har ju buster ensam nu :) min lillepojk. Ville inte lämna honom på dagis så när jag har körning så får jag ha med mig hunden min :)
Men har ju kvällen iadg så är hemma tills vid 17 tiden.
Vi kanske får se om Buster kanske kan vara hemma dom timmarna vi får allt se hur mycket jag hinenr gå ut med honom..

vaknade vid 7 tiden, kändes bra att inte slösa hela dagen på att sova, jag ska även ner till jönköping ikväll till millan som fick sin bebis i måndags, det har jag glömt att nämna i bloggen här.
En liten klara-bella fick en mms bild på lilletjejen :)
himla sötnos alltså :)
 



Nu blir det en långpromenad med lillepojken hos mamma :)
Ska bara fixa lite mat också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0