Part one of 2010

Hellu boys n´ girls.
Jag är en tjej på 20 år, har så mycket intressen om allt mellan himmel och jord.
Jag är posetiv och väldigt framåt.
Min blogg kommer handla om min vardag och det jag gillar och inte gillar.
Hoppas ni kommer läsa och tycka om det :D



jag har läst lite bloggar i mina dagar, den jag alltid skrattar åt är ju lätt lilla fröken desiree Nilsson.
Hon är en rolig person tror jag iaf, men hon är så hur ska man säga så platt.
Finns inget med henne som är intressant. Hon är rätt tråkig.
kanske låter väldigt taskig nu men så är det, enligt mig.

däremot gillar jag hennes kompis/ fd kompis paulina.
Hon är sådan go tjej, hon skriver saker som har mening också inte bara massa gojja.
Hon har också lite äldre läsare. (y) tummen upp för paow.

här är deras bloggar
Dessie da fjörtis www.desireenilsson.blogg.se
& paow the queen  www.paow.se



jag läser väldigt mycket bloggar alltså, som carolina gynning, meral tasbas, blondin bella, nathalie pyere ( kan icke stava), kissie, och massa småbloggar! men hallå glömde ju baby senorita.
Det är roande och väldigt facinerade ibland också.



Kommentarer
Postat av: bella♥

följ min!

2010-03-01 @ 09:09:07
URL: http://bellaisit.blogg.se/
Postat av: bella ♥

okej, har du msn eller mailadress så kan vi prata mer där? :D kramar!

2010-03-01 @ 10:10:18
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0